Обширний матеріал. Розрахований на фахівців в галузі конфліктних ситуацій, керівників підрозділів по роботі з кадрами. Керівники фірм знайдуть багато цікавого для корекції своєї професійної діяльності.
Скільки існує людство, стільки існує й управління. Людина, перебуваючи в суспільстві не може бути вільною від управлінського впливу держави, суспільства, колективу, в якому працює, безпосередніх керівників. Можливість виникнення конфлікту існує у всіх сферах. Конфлікти народжуються на грунті щоденних розбіжностей у поглядах, протиборстві різних суджень, потреб, бажань, стилей життя, надій, інтересів та особистісних особливостей. Решту цікавого матеріалу найдете після ознаомлення з повним заархівірованим текстом.
Матеріал відпрацьований в реферативній формі. В ньому розглянуті наступні питання:
Особливості проведення первинної консультації. 1.1. Теоретичні принципи первинної консультації 1.2. Початок консультації 1.3. Середина консультації 1.4. Кінець консультації 2. Особливості консультації клієнта в стані кризи.
Використання книги відомого історика психології Роменця В.А. потрібно здійснювати з урахуванням історичного контексту. І якщо залишити поза увагою нашарування марксистсько-ленінської підходу, то решта матеріалу буде корисною для молодих психологів. Потрібно зважати на те, що радянська школа психології була поважною серед світових фахівців і її досягнення варто розумно викристовувати в психологічній практиці.
Патопсихологія є галуззю психологічної науки. Її дані мають теоретичне і практичне значення для психології і психіатрії. У цьому сенсі її можна зарахувати до прикладних областей знання. В даний час в науці відбувається надзвичайно інтенсивний процес формування міждисциплінарних і прикладних областей. Існують такі області, як біохімія, біофізика, хімічна радіологія і тому подібне. Цей процес відокремлення від "материнської" науки, що свідчить про її зрілість, торкнувся і психології: існує інженерна, дитяча, педагогічна, соціальна психологія, нейропсихология, патопсихологія і тому подібне. Такий процес обумовлений багатьма причинами, перш за все науково- технічним прогресом. У психології до цих загальних причин додається ще одна — роль людського чинника. Стало очевидним, що багато, навіть приватні, проблеми педагогіки, медицини і навіть техніки не можна вирішити без урахування людського чинника.
За останніх 10-15 років психологічний тренінг став однією з найбільш поширених форм психологічної практики. При цьому часто різні форми психологічного тренінгу в буденній свідомості протиставляються теоретичному, академічному знанню, як знанню, що не приносить прямої практичної користі. Гостра необхідність проектування і прогнозування результатів психологічної дії перш за все пов'язана з тим, що окремі стихійно виникаючі тренінги не завжди відповідають сучасним науковим (зокрема теоретико-концептуальным) вимогам і не можуть повною мірою задовольнити насущні потреби суспільства в ефективному і професійному інструменті вдосконалення і розвитку людини. Багато психологів з тривогою пишуть, що в практичну психологію приходить велика кількість дилетантів, що не мають спеціальної освіти і підготовки (Ісуріна, 1998; Лідерс, 1998; Вачков, 1999 і ін.). Всеосяжні знання по груповій динаміці, психології дії, психології особи і іншим найважливішим механізмам, які задіяні в процесі тренінгу, підміняються уривчатими відомостями з якої-небудь популярної психологічної теорії.